آموزش بازاریابی اینترنتی و آموزش کسب و کار اینترنتی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خرید ساعت جی شاک , ساعت جی شاک GA110 , خرید ساعت کاسیو جی شاک , خرید اینترنتی ساعت مچی , ساعت 2 زمانه کاسیو جی شاک GA-110 , خرید ساعت 2 زمانه کاسیو جی شاک GA-110 , خرید اینترنتی ساعت 2 زمانه کاسیو جی شاک GA-110 , خرید آنلاین ساعت 2 زمانه کاسیو جی شاک GA-110 , خرید پستی ساعت 2 زمانه کاسیو جی شاک GA-110 , ساعت 2 زمانه کاسیو جی شاک , خرید ساعت 2 زمانه کاسیو جی شاک , خرید آنلاین ساعت 2 زمانه کاسیو جی شاک , خرید اینترنتی ساعت 2 زمانه کاسیو جی شاک , خرید پستی ساعت 2 زمانه کاسیو جی شاک ,خرید ساپورت طرح جین، خرید ساپور، خرید اینترنتی ساپورت طرح جین، خرید پستی ساپورت طرح جین، خرید آنلاین ساپورت طرح جین، خرید لباس زنانه، خرید ساپورت، خرید ساپورت طرح شلوار لیکفش آدیداس مدل Adizero Run , خرید کفش آدیداس مدل Adizero Run , خرید آنلاین کفش آدیداس مدل Adizero Run , خرید پستی کفش آدیداس مدل Adizero Run , خرید اینترنتی کفش آدیداس مدل Adizero Run , کفش آدیداس , خرید کفش , خرید کفش مردانه , خرید اینترنتی کفش , خرید کفش آدیداس , خرید کفش ورزشی , خرید کفش سبک ,
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 74
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 81
بازدید ماه : 782
بازدید کل : 278994
تعداد مطالب : 156
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

هاست ویندوز

How do you buy Telegram Members Channel?
نویسنده : ماساژ
تاریخ : شنبه 21 مهر 1397

we offer telegram members for your channel to promote your product or services. This will be a massive impact on the marketing of your telegram member channel. The following service Telegram post views will be a popularize service to add to your marketing promotion for your telegram channel.

Is it safe to buy channel members?

Yes, it is safe to buy telegram members for your channel or group, we offer a safe and secure method to provide you good or fake quality for your telegram channel or telegram group. We offer a guarantee of the minimal telegram members you bought from us. So you will always receive your order amount! So you can safely and see your telegram members coming in!

Who are you? Why do you provide this telegram services?

Our services are for international clients worldwide. We are working day and night to provide you a good service for your telegram group, telegram channel and for promoting your telegram posts. We always respond in few minutes and process your order within 24 hours. Most times in just 1 hour!

 

If you want to have a popular channel with lots of members, pay attention to this point: Surely every media which respects to its audiences and shows its eligibility, will attract audiences. And telegram channels are the same. You should always know that your channel should be in a way that attracts its audiences. If you have a funny or religious or political channel and use some contents that don't belong to the topic of your channel, you will lose your audiences. Keep the channels quality in a high degree and be sure your audiences will like it and attract you.  �is the first place to do Telegram services such as Buy Telegram channel Post View to increase the popularity of your Channel.

 

buy telegram follower


buy telegram followers


|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
دانلود آهنگ بیس دار
نویسنده : ماساژ
تاریخ : شنبه 21 مهر 1397

دانلود مجموعه آهنگ بیس دار برای ماشین با لینک مستقیم

دانلود مجموعه آهنگ بیس دار برای ماشین

دانلود آهنگ بیس دار برای ماشین

دانلود آهنگ بیس دار

دوستای عزیز و کاربران محترم سایت هلن موزیک این قسمت برای دوستای اهل دل چند تا آهنگ بیس دار توپ

مخصوص ماشین براتون اماده کردم امیدوارم که لذت ببرید ...

 .

باس یا بیس نام بازه‌ای از صدا در موسیقی و گونه‌ای از صدای بسیار بَم مردان در خوانندگی و اپرا است

ویژگی

 

    صدای باس دارای محدوده صوتی در حدود دو اکتاو است و با «کلید فا» نوشته می شود.

    وسعت صدای باس ار نت «می» (E2) تا «فا» (F4) است.

    صدای باس دارای تقسیم بندی متفاوتی با توجه به طنین و وسعت صوتی دارد مانند : «باس دراماتیک»، «باس کمیک»، «باس-باریتون» و ... این تقسیم بندی در اپرا و خوانندگی سولو به کار می رود.

 

در مطالعه هارمونی معمولاً چهار قسمت صدایی مورد استفاده قرار می‌گیرد، به‌نام‌های سوپرانو، آلتو، تِنور و باس.

 

Bass, in music, the lowest part in a multi-voiced musical texture. In polyphony of the sort that flourished during the Renaissance, the bass formed one of several relatively independent or contrapuntal melodies.

 

During the figured-bass era (17th and early 18th centuries), the thorough bass, or basso continuo, furnished a “base” for accompaniments played with relative freedom, though bound by certain conventions as well as shorthand instructions inserted in figures above the bass. In the homophonic, basically chordal, musical styles of the later 18th and 19th centuries, the bass was of crucial structural significance as the lowest of parts and, thus, the foundation of harmony.

 

In vocal music, the bass is the lowest male voice, with a typical range from the second E below middle C to F♯ above; the basso profundo is low and rich, while the basso cantante (“singing bass”) is lighter and more lyric. Among instruments, the lowest-pitched member of a family is referred to as the bass, for example, the bass recorder or bass viol. The lowest-pitched member of the violin family is called a double bass

اما برای دانلود آهنگ بیس دار از هلن موزیک بر روی آهنگ بیس دار کلیک کنید

 

آهنگ بیس دار قوی

دانلود آهنگ بیس دار

دانلود اهنگ بیس دار ایرانی

آهنگ ییس دار خارجی

آهنگ بیس دار هلن موزیک

 


|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
آهنگ شاد ایرانی برای رقص
نویسنده : ماساژ
تاریخ : دو شنبه 16 مهر 1397
رقص ایرانی به انواع رقص‌ها و مجموعه حرکات موزونی گفته می‌شود که در بستر فرهنگ، تاریخ و ادبیات ایران‌زمین پرورش و توسعه یافته‌است.

پیشینه

 
رقص سماع در متون فارسی

نمایش در شکل رقصیدن، خنیاگری، بازی یا آ یین و نیز ابزارهای نمایش چون سیماچه، لباس مبدل جانوران یا گیاهان، سازهایی برای آفرینش ریتم و… دستک‌م از هزاره ششم پ. م در ایران شناخته شده و مورد بهره بوده‌اند.[۱] نمونه‌های پرشماری از نقش‌های رقصندگان را می‌توان بر روی آثار یافته‌شده از تپه‌های باستانی ایران همچون تپه سبز، جعفرآباد، چغامیش، تل جری، چشمه علی، اسماعیل‌آباد، تل باکون، سیلک، موسیان، تپه یحیی، شهداد، شوش و… یافت.[۲] یافته‌های باستان‌شناختی در مناطق مختلف ایران گویای وجود و اشاعه رقص به عنوان یک آیین اجتماعی در سرتاسر امپراتوری ایران باستاناست. آیین میترا یا مهرپرستی که در بستر جغرافیایی ایران بوجود آمد شامل عادات و آیین‌های بود که همراه با رقص اجرا می‌شده‌اند. گزنفون تاریخنگار یونانی به اهمیت رقص در دربار هخامنشی اشاره کرده‌است. تا زمان فروپاشی شاهنشاهی ساسانی و استیلای اعراب بر ایران، رقص یک پدیدهٔ پذیرفته شدهٔ اجتماعی و بخشی جدائی‌ناپذیر از فرهنگ ایران محسوب می‌شد.

انواع رقص ایرانی

رقص آیینی

از قدیمی‌ترین انواع رقص‌ ایرانی رقص آیینی است که دربرگیرنده مجموعه حرکات موزونی است که در چهارچوب ادای یک سنت یا آیین و عموماً به‌صورت گروهی اجرا می‌شود. رقص آیینی انعکاس حالات درونی یا عرفانی است. شواهد تاریخی بسیاری از جمله نقاشی‌های روی صخره‌ها، دیواره‌های غارها و سفال‌های باستانی حفاری شده نمایانگر وجود رقص آیینی در سرتاسر فلات ایران و از دیر باز است.

رقص عارفانه از متاخرترین رقص‌های آیینی ایرانی است که قدمتی بیش از هزار سال دارد. از زمان پیدایش اندیشه‌های صوفیانه و عارفانه در ایران، از رقص به عنوان آیینی برای به خلسه رفتن، در خود فروشدن یا آنچنان که پیروان این راه ذکر می‌کنند، برای نزدیکتر شدن به عوالم بالا و آفریدگار استفاده شده‌است. سابقه هزار ساله آیین صوفیگری در ایران همیشه همراه با ذکر ممتد یک واژه یا تکرار یک حرکت به‌صورت رقص و همراه با موسیقی بوده‌است. شناخته‌شده‌ترین عارف ایرانی جلال‌الدین محمد بلخی معروف به مولوی و مولانا است که رقص سماع او و رهروانش همچنان بعد از هشت قرن زنده و در اقصی نقاط دنیا بعنوان نمونه‌ای از رقص آیینی شناخته شده‌است.

رقص سنتی ایرانی

رقص درباری قاجار

گونه دیگری از رقص‌های ایرانی نیز در این دوران با توجه و تکیه بیشتری بر روی فناوری رقص آغاز شد که «رقص سنتی ایرانی» نام گرفت و تلفیقی بود از رقص‌های فولکلور ایرانی و رقص‌های درباری دوران قاجار که همراه با موسیقی سنتی ایرانی اجرا می‌شدند. اصطلاحات «رقص سنتی ایرانی» یا «رقص ملی ایران» به این‌گونه از رقص در میان کارشناسان و محققان رقص ایرانی هنوز پذیرفته نیست؛[۳] چرا که در دوران پیش از انقلاب ۵۷ هیچگاه هیچ برنامه مدون دولتی برای ایجاد یک رقص سنتی ملی (نظیر آنچه که در آذربایجان، ارمنستان، تاجیکستان و غیره وجود داشته) وجود نداشت و بعد از انقلاب نیز رقصیدن به‌طور کلی کنار گذاشته شد و هیچگونه پشتیبانی دولتی برای تئوریزه کردن این‌گونه از رقص‌های ایرانی، نوآوری و تدوین تکنیک و ابتذال‌زدائی صورت نگرفت.[۴] در سال ۱۳۳۷ و تحت حمایت وزارت فرهنگ و هنر گروه رقصی به‌نام گروه ملی موسیقی، آواز و رقص فولکلور ایران با مدیریت نژاد احمدزاده راه‌اندازی شد که تا دهه ۱۹۶۰ میلادی فعال بود و در شوروی، ژاپن، کانادا، کشورهای بلوک شرق و خاور نزدیک برنامه اجرا کرد.[۵]

رقص اصیل ایرانی (کلاسیک و سنتی) به سه شاخهٔ مینیاتور و کرشمه و قاجاری تقسیم می‌شود که هر کدام با وجود نزدیکی و شباهت و حتی همپوشانی با یکدیگر، نکات منحصر به فردی دارند که باعث تفاوت و تمایزشان از یکدیگر می‌شود. ضمن اینکه هر کدام با بخشی از موسیقی اصیل و سنتی اجرا می‌شوند که با هم تفاوت دارند.

یک نکتهٔ بسیار جالب و قابل توجه این است که این شاخه‌های رقص ایرانی، به‌ویژه مینیاتور، با وجود اطلاق سنتی و کلاسیک که روح اصالت ایرانی را در خود دارند قدمت طولانی ندارند؛ چنانچه می‌دانیم که رقص کرشمه و قاجاری در دوران قاجار شکل گرفته‌است؛ و رقص مینیاتور در دورهٔ پهلوی با الهام از نقاشی‌های مینیاتور ایجاد شده و از این لحاظ معاصر محسوب می‌شود. اما اینکه چرا به آن‌ها کلاسیک و سنتی اطلاق می‌شود خود مبحث دیگری می‌طلبد.

با وجود اینکه تا کنون هیچ اقدام رسمی برای تدوین خصوصیات رقص اصیل ایرانی به شکل ملی صورت نگرفته و تکنیک‌های این رقص تئوریزه نشده‌است، اما نمی‌توان تلاش‌های عده ای از رقصنده‌های حرفه ای در این رشته را برای ارائه و نمایش شیوهٔ درست اجرای این رقص نادیده گرفت، تلاش‌هایی که باعث می‌شود آشنایی بهتری با تکنیک‌های صحیح این رقص ایجاد شود.

قبل از انقلاب رقصنده‌هایی که به شکل حرفه ای در رشتهٔ رقص‌های سنتی و محلی فعالیت می‌کردند در اجراهای رسمی خود نمای درستی از رقص اصیل و ملی را ارائه می‌دادند؛ و بعد از انقلاب نیز بعضی از همان افراد با وجود تغییر شرایط به شکل‌های گوناگون به فعالیت خود ادامه دادند، در حالی که افراد تازه ای نیز پا به عرصه گذاشتند و این راه را دنبال کردند و همچنان دنبال می‌کنند و به کشف و شناسایی ابعاد تازه ای از این رقص می‌پردازند. بعضی از این افراد در خارج از ایران و بعضی از آن‌ها در داخل ایران سکونت دارند.

رقص‌های محلی ایران

رقص شمشیر، سیستان

رقص‌های محلی ایرانی ریشه در آیین‌ها، سنن، فرهنگ و فولکلر اقوام مختلف ایرانی دارد که هر کدام گویا و منعکس کننده روح جمعی و میراث ماندگار فرهنگی هر یک از این اقوام است. رقص‌های محلی ایرانی هرکدام به نام منطقه جغرافیایی که از آن برخواسته‌اند شناخته می‌شود مانند رقص آذربایجانی، رقص کردی، رقص لری، رقص مازندرانی، رقص خراسانی، رقص سیستانی، رقص قاسم‌آبادی و غیره. معمولاً رقص هر منطقه با شرایط محیطی و معیشتی آن منطقه ارتباط نزدیکی دارد. برای مثال رقص مناطق شمالی ایران دارای قسمت‌هایی است که بصورت نمادین کاشت برنج و پاشیدن بذر را نشان می‌دهد یا رقص چوبانی آذری/آذربایجانی به شکلی است که مثلاً چوپانی از گوسفندان خود در مقابل گرگ محافظت می‌کند. کوشش‌های فراوانی در دوران قبل از انقلاب برای ثبت، بازسازی و اشاعه رقصهای محلی ایران صورت گرفت. وزارت فرهنگ و هنر ایران در سال ۱۳۴۹ رابرت دو وارن را برای راه‌اندازی سازمان ملی فولکلر ایران و کمپانی رقص تابعه آن «گروه رقصندگان محلی ایران» مأمور کرد.

رقص فی‌البداهه شهری

در طول دهه‌های ۱۹۳۰، ۱۹۴۰ و ۱۹۵۰ میلادی نوعی از رقص ایرانی شامل حرکات برگرفته شده از رقص عربی، فولکلر و رقص‌های دوران قاجاربه‌وجود آمد که بیشتر در محفل‌های خصوصی و به‌صورت تک‌نفره و فی‌البداهه اجرا می‌شد. با گسترش سینمای تجاری ایران و محبوب شدن آن، این رقص شناخته شده و همه گیر شد و زمینه بوجود آمدن ژانرهای مختلف رقص ایرانی را – مانند روحوضی، مطربی، باباکرم، تهرونی و شاطری – فراهم آورد.[۴] در آغاز، این رقص‌ها از دیدگاه تکنیکی بسیار فقیر و از دیدگاه حرفه‌ای یک سرگرمی مبتذل و عامیانه به‌شمار می‌آمدند، اما بعدها تعدادی از کارشناسان و رقصپردازان ایرانی و غیر ایرانی مانند آنتونی شی و جمال[۶] به نوآوری و صحنه‌ای کردن آن‌ها پرداختند.

رقص کولی‌های ایرانی در عصر قاجار

رقص باله و کاراکتر ایرانی

 
باله زن، اثر نیما کیان. ۲۰۰۳

رقص باله ایرانی به نوعی از رقص گفته می‌شود که بر پایه و اساس تکنیک باله که در غرب بوجود آمده و توسعه یافته، استوار است. باله‌های ایرانی آنچنان که از این نام و صفت استنباط می‌شود می‌بایست هم متکی به تکنیک و سنت رقص باله در غرب باشد و همچنین از منظر موسیقی، موضوع، فضاسازی یا داستان ارتباطی با فرهنگ، تاریخ و تمدن ایرانی داشته باشد. تولیدات سازمان باله ایران و رقص‌پردازی‌های نیما کیان معرفی کننده این ژانر از رقص ایرانیست. همچنین در داخل ایران نیز هنرمندانی همچون پردیس خسروی در تلاش برای تداوم بقای این رشته هنری می‌باشند.

رقص کاراکتر ایرانی نیز شاخه‌ای از رقص باله ایرانی است.

رقص ترکیبی

از بعد از آغاز هزاره جدید میلادی گونه‌ای از رقص آزاد (و بدون محدودیت چهارچوب اسلوبی) بوسیله تعدادی از رقصنده گان و رقصپردازان ایرانی اجراء می‌شود که از آن با عنوان رقص ترکیبی نام برده می‌شود. دراین نوع از رقص، گونه‌ها و سبکهای متفاوت رقصهای غیر ایرانی مثل جاز، معاصر، محلی، فولکلر، صوفیانه، سنتی، ملی و آئینی با یا به جای عناصر حرکتی انواع رقص‌های ایرانی با یکدیگر ترکیب می‌شوند. وجه مشترک این اجراءها استفاده از موسیقی ایرانی است هر چند که حرکت‌ها یادآور رقص ایرانی نباشند. شاهرخ مشکین قلم و بنفشه صیاد از جمله این رقصندگان هستند. در نمایش «ایران بانو» اثری از پردیس خسروی نیز چنین ترکیبی مشهود است.

رقص معاصر ایرانی

بر گرفته از انواع رقص‌های مدرن و معاصر بین‌المللی، بدون هیچگونه محدودیت تکنیکی و عموماً با تم و موضوعات مرتبط به تاریخ، سیاست و اوضاع اجتماعی ایران، این‌گونه از رقص از اوائل نخستین سال‌های هزاره جدید میلادی در میان کوشندگان رقص ایرانی درونمرزی و برون‌مرزی متداول شده‌است. رقص معاصر ایرانی معمولاً به صورت چندرسانه‌ای و در ترکیب با تئاتر یا گونه‌های دیگر هنرهای نمایشی اجراء می‌شود. افشین غفاریان و پردیس خسروی نمونه‌ای از این کوشندگان هستند. 
 

 

|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزش ماساژ درمانی و آدرس luxshop1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 156
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 74
:: باردید دیروز : 5
:: بازدید هفته : 81
:: بازدید ماه : 782
:: بازدید سال : 75813
:: بازدید کلی : 278994

RSS

Powered By
loxblog.Com